Thursday, July 21, 2011

::KeCiBe@>------

Ketika Cinta Berkata-kata..

Allah.. aku jatuh cinta ^^Y

ai pandai bercintan cintun plak cek adeq~

musti ler.. setiap hari rasa nk jmpa kut...
kata2 rindu time xjmpa tue xyah dickp lah.. jmpa dpn2 pun rindu.. aiseh!! kemaruk ^^, tngah hari lunch same2.. mlm tdo?? hee musti lah kat seblah.. kiutnyer.. kan?? naseb baek mk x reti bukak blog.. ai tenet pown xreti.. (hai sape la ank ye y xajr mk bkak tenet hurm)

smbung balik cite pasal rindu merindu nei.. walaupon jmpa hari2.. still nk maen msj2.. ujung mggu tue xyah nk ckp lah.. musti jmpa punyer~~ dating kat SP, kat seberang jaya, hr tue g camping same2 kat PJ Sentosa nuh.. fuhh.. bestnye saat tue... jln2 kat komtar, bj, makan2 skali slalu kut, setiaaap hari.. beli baju rayer skali.. makan kadang tue suap2.. wah nikmatnya~~ dunia nei kami yang punya gitu sih.. hee

sampikan aku rasa hidup nei lebih bermakna~ 

Allah... aku jatuh cinta pada Akhawat nei ya Allah...

akhirnya... aku jumpa... mereka~~
jangan kau tarik nikmat yang satu nei Allah.. 
sunnguh demiMu.. aku sangat mencintai mereka..
sungguh demiMu.. cinta ini akan terus subur, mekar dan pastinya dengan IzinMu ia xkan layu..
Ameeen

Coretan penuh kerinduan~
Azillatul_mkminin

No comments:

Post a Comment

Allah... syahdu~~

listen with the ears given


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com